måndag 8 augusti 2011

Helgen som varit

Hejhej!

Helgen i Halmstad var underbar! Känslan av frihet och vuxenhet och närhet till allt var helt fantastiskt! Vickan kommer ha det så bra. Jag är nästan avundsjuk ;) Det var väldigt trevligt att träffa hennes barndomskompis och se Halmstad stad. Kommer gärna dit igen :D
Det som ändå var roligast var Paris Hiltons BFF hahahahah! Det var så himla sjukt och hon är så himla konstig ;D

Har även märkt att det är sjukt jobbigt att kommentera på min blogg om man inte har google-account och det är väl lite för mycket begärt så kommer antagligen att flytta bloggen till blogg.se som lisa har :) där går det ialla falla att kommentera!

Idag sov erik över och jag lämnade honom imorse för att åka till sjukgymnastiken. Sen lagade jag och erik äggröra med bacon och satte oss sedan med klara inne på hennes rum med varsin dator i knät. Jag kollade på true blood och erik spelade WOW medans Klara spelade Sims medeltiden ;D sociala?
Sedan gick vi ut för att försöka spela badminton men det var inte så kul så vi bestämda oss att cykla ner till affären och köpa grejer till middagen. Vi tänkte överraska mamma och pappa med caesar sallad och resultatet blev jättebra :D blåbär, jordgubbar och en kräm på turkisk yoghurt och honung till efterrätt - smaskens!

Var även en sväng nere på fotbollen för att lämna träningskläder och säga lite hejdå. Jag var nervös innan och trodde det skulle bli jättejobbigt men det var okej och alla var snälla mot mig och önskade mig tillbaka :) får väl se hur jag känner när jag kommer hem men just nu vill jag inte lämna den gemenskapen men som sagt, får se när jag kommer hem hur det blir :)

Nu sitter vi i alla fall i Klaras rum igen och spelar/kollar och bara myser :)
Hörs snart igen!
Puss, Kajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar