lördag 6 augusti 2011

HALMSTAD MED VICK OCH IDA

Hejhej

Igår hade jag en jättemysig och rolig kväll med the gurls från grön 9 ;) malin och julia hade förhör mot mig och Vickan för att vi hade försökt mörda en tant när jag flashade och vickan satte krokben för henne så hon hamnade i en grop och föll i en snara så hon nästan hängdes... vi lyckades ta oss ur anklagelserna på håret ;)
Malin, som nybörjar-tatuerare målade en jättefin taggtrådstatuering på min handled och skrev F U C K på mina fingrar - kände mig gansta' ;D

Men igår innan den fina kvällen fick jag ett cp-ryck för ville ha på mig mina NYA springbyxor som jag blev jätteglad över, men fick till min förskräckelse se att någon tagit dem innan jag ens fått ha dem själv! Min syster hade visst tagit dem i tro om att det var mina gamla springbyxor men det tror jag inte på! Hon vet hur min gamla ser ut!!!
Blev iaf skit ledsen för hade inte fått använda dem själv först och hade tänkt inviga dem någon dag längre fram och hade verkligen sett dem byxorna som en start för mitt springande men nu bara förstördes allt..
Haha, jag vet! Töntigt att tycka så om ett par byxor och bli så himla sur men jag hade verkligen gjort en symbol av dem, eller liksom höjt upp dem i min egen hjärna och när någon förstör det är det väl klart att man blir lite skärrad...
Sa det till henne imorse och ville att hon skulle köpa nya ( ;P) men hon fattade inte grejen... inte så konstigt men jag trodde faktiskt hon om någon skulle förstå... jaja, det är bara ett par byxor och jag får väl bara bita ihop and "be a man" och tänka att det finns värre saker som kan hända i livet ;)

Känner mig bara så himla ouppskattad i denna familj ibland, ska bli skönt att åka! (säger det mest bara för att jag är lite ledsen ;( )

Jaja, ska bli skönt att åka iväg till Halmstad idag och komma ifrån allt en stund- Road trip!!! Hoppas det blir utgång :D men annars är en myskväll inte så fel det heller :D

Drömde så himla konstigt inatt, jag var typ på en fest tror jag och var ganska full, Chris satt brevid mig och jag lutade mig lite mot honom för jag blev lite trött, det satt två andra killar på min andra sida. Sedan var det verkligen som att jag var full i drömmen för kommer typ inte ihåg vad jag gjorde och sedan dagen efter så träffade jag på en kompis till Erik, Joar, som ropade mig till sig och viskade att jag hade gjort massa taskiga saker mot Erik igår och att det inte var schysst med allt han gått igenom för mig och typ så, och då blev jag jätte fundersam men kunde inte se några klara bilder av vad som hade hänt förutom att jag satt i en soffa med Chris och två andra killar... det lämnade mig med en konstig känsla och berodde antagligen på att jag såg på Jersey Shore igår ;D

Jaja, nu har jag fått avreagera mig och ska skicka ett mail till värdmamman så vi kan prata lite :) har inte snackat med dem på jättelänge och ska snart åka dit, känns lite konstigt ;) men de jobbar så mycket så har typ inte så mycket tid men ska försöka :)

TTYL (haha)
Kajsa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar