söndag 15 maj 2011

IKEA och samhällsrapport

Hejhej!
Idag har dagen ägnats åt att göra färdigt ett högst onödvändigt samhällsarbete om hbt-personers rätt i samhället som jag råpluggat med i en vecka nu. Sedan skickade jag in den med en suck och åkte med mamma till IKEA och fick en digital klocka till mitt rum.

Nu ahr jag varit hemma lite, tiden innan stormen, och fickat lite med faster och hennes man. Med lugnet innan stormen menar jag att jag snart ska tillbaka till pluggbänken igen för har latinprov imorgon och ett stort matteprov på fredag - Matte E Nationella! Alltså fuck vad jobbigt! Att trean skulle bli chill? Yeah right...

Nää, det är inte så farligt, har bara suttit inne i en och en halv dag utan att se dagens ljus för att hinna skriva färdigt rapporten och en labrapport och plugga latin och matte... Alltså ge mig studenten nu!!! Men jag vet att jag kommer sakna skolan när den väl är slut så får ta vara på den så länge jag fortfarande går där ;(

Provade min balklänning igår och jag kom i den med lite våld, hehe, min bröstkorg är för stor eller nåt för jag tror inte jag kan banta bort fett från revbenen xD

Gick på IKEA och drömde mig bort tills jag flyttar hemifrån - lyllo Vick som ska flytta till en egen underbar liten lägenhet, laga egen mat och ta hand om sig själv. Gonna miss ya<3

Jaja, dags att get back to the plugg,
Ha det bra sålänge<3

1 kommentar: