söndag 10 juli 2011

En dag som denna..

Hejhej!
Idag är en konstig dag men samtidigt en härlig dag. Jag känner mig konstigt deppig för två anledningar - L ska åka till USA imorn och jag kommer sakna henne som crazy!!! Den andra orsaken är att jag känner mig så slapp, jag är van att ha ett fullspäckat schema - det är svårt att slappna av och bara chilla, känns som någon sitter och klämmer och nyper på mina nerver och säger "det måste finnas något nyttigt att göra?!" "Upp och hoppa!" osv.

Men jag är samtidigt glad - drömde att jag tatuerade mig och ska antagligen ta hål ytterligare hål i öronen med L och I idag om de orkar ;P varför jag blev glad för drömmen om tatueringen vet jag inte men jag gillar att drömma om det för vill göra det i verkligheten SNART!

Men för att råda bot på min slapphet ska jag ut och springa sen :) det blir bra!

Har skaffat office och spotify på mac:en nu och känns jättebra! Nu kan jag använda datorn liksom!
Längtar till Schweiz men samtidigt inte, kommer vara jobbigt med alla hejdå:n, men ett halvår går snabbt, likaså ett år och vi kommer ses igen, om man bara vill går allt! <3

Nu ska jag gå och göra lite nytta ;)

Puss och hej/
Kajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar